Przetargi

PODNIESIENIE JAKOŚCI USŁUG ŚWIADCZONYCH W URZĘDZIE POPRZEZ ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO „ROZWÓJ CYFROWY JST ORAZ WZMOCNIENIE CYFROWEJ ODPORNOŚCI NA ZAGROŻENIA – REACT-EU”

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego „Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT-EU”. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć niżej wymienionych części:

1.     Zakup, instalacja wraz z oprogramowaniem i dostawa 5 szt. komputerów przenośnych oraz 16 sztuk tabletów

2.     Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem systemowym

3.     Rozbudowa zabezpieczeń logicznych – zapora UTM (FIREWALL)

Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ, który zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.

Oferty należy złożyć w terminie do dnia 20 lipca 2023 roku do godziny 9:30.

Otwarcie ofert rozpocznie się w dniu 20 lipca 2023 roku o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego przy użyciu systemu teleinformatycznego na Platformie EZamowienia.

Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d39fb9b-2097-11ee-a60c-9ec5599dddc1

Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302893/01

Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d39fb9b-2097-11ee-a60c-9ec5599dddc1

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 lipca 2023 12:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Kopycińska
Ilość wyświetleń: 179
12 lipca 2023 12:45 (Ewa Kopycińska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)