Przetargi

MODERNIZACJA DRÓG NA TERENIE GMINY MOCHOWO W MIEJSCOWOŚCIACH: LIGÓWKO, ADAMOWO – GRANICA GMINY (SUDRAGI), CHOCZEŃ – ŻURAWIN, SULKOWO RZECZNE – ŻURAWINEK, OSIEK – BOGUCHWAŁA, LIGÓWKO – GRABÓWIEC, DOBRZENICE MAŁE – DOBRZENICE DUŻE

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg na terenie gminy Mochowo w miejscowości Ligówko i relacji Adamowo-granica gminy (Sudragi), Choczeń-Żurawin, Sulkowo Rzeczne-Żurawinek, Osiek-Boguchwała, Ligówko – Grabówiec, Dobrzenice Małe-Dobrzenice Duże częściowo w formule zaprojektuj – wybuduj.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 następujące części:

Część I obejmuje:

-         opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi gminnej nr 370241W w m. Ligówko na odcinku o długości ok. 0,85 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych,

-         opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi wewnętrznej relacji Choczeń – Żurawin o długości ok. 0,7 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych,

-         wykonanie robót budowlanych na drodze gminnej nr 370242W relacji Ligówko – Grabówiec  na odcinku od km 0+450 do km 0+995 na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz STWiOR i Stałej Organizacji Ruchu; należy opracować Tymczasową Organizację Ruchu.

Część II obejmuje:

-         opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi gminnej nr 370203W relacji Adamowo – granica gminy (Sudragi) o długości ok. 2,34 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych,

-         opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi wewnętrznej relacji Osiek – Boguchwała o długości ok. 1,3 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych.

Część III obejmuje:

-         opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi gminnej nr 370214W relacji Sulkowo Rzeczne – Żurawinek o długości ok. 0,72 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych,

-         wykonanie robót budowlanych na drodze gminnej nr 370219W relacji Dobrzenice Małe – Dobrzenice Duże na odcinku od km 0+915 do km 1+744 na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz STWiOR i Stałej Organizacji Ruchu; należy opracować Tymczasową Organizację Ruchu.

Część IV obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w trakcie realizacji inwestycji „Modernizacja dróg na terenie gminy Mochowo”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, Program Funkcjonalno - Użytkowy i dokumentacja projektowa.

Oferty należy złożyć w terminie do dnia 03 lutego 2023 r. do godz. 11:00.

Otwarcie ofert rozpocznie się w dniu 03 lutego 2023 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego przy użyciu systemu teleinformatycznego na Platformie EZamowienia 

Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb50a3fc-97ec-11ed-b4ea-f64d350121d2

Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00045341/01

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki Komunalnej
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 stycznia 2023 14:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewa Kopycińska
Ilość wyświetleń: 685
16 marca 2023 14:49 (Ewa Kopycińska) - Dodanie załącznika [wybor_oferty_strona_pl_ii.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
06 lutego 2023 11:27 (Ewa Kopycińska) - Dodanie załącznika [info_z_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 lutego 2023 11:20 (Ewa Kopycińska) - Dodanie załącznika [inf_o_kwocie.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)