Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg na terenie gminy Mochowo w miejscowości Ligówko i relacji Adamowo-granica gminy (Sudragi), Choczeń-Żurawin, Sulkowo Rzeczne-Żurawinek, Osiek-Boguchwała, Ligówko – Grabówiec, Dobrzenice Małe-Dobrzenice Duże częściowo w formule zaprojektuj – wybuduj.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 następujące części:
Część I obejmuje:
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi gminnej nr 370241W w m. Ligówko na odcinku o długości ok. 0,85 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych,
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi wewnętrznej relacji Choczeń – Żurawin o długości ok. 0,7 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych,
- wykonanie robót budowlanych na drodze gminnej nr 370242W relacji Ligówko – Grabówiec na odcinku od km 0+450 do km 0+995 na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz STWiOR i Stałej Organizacji Ruchu; należy opracować Tymczasową Organizację Ruchu.
Część II obejmuje:
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi gminnej nr 370203W relacji Adamowo – granica gminy (Sudragi) o długości ok. 2,34 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych,
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi wewnętrznej relacji Osiek – Boguchwała o długości ok. 1,3 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych.
Część III obejmuje:
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, STWiOR, Stałą Organizacją Ruchu, Tymczasową Organizację Ruchu dla drogi gminnej nr 370214W relacji Sulkowo Rzeczne – Żurawinek o długości ok. 0,72 km zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz wykonania na jej podstawie robót budowlanych,
- wykonanie robót budowlanych na drodze gminnej nr 370219W relacji Dobrzenice Małe – Dobrzenice Duże na odcinku od km 0+915 do km 1+744 na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz STWiOR i Stałej Organizacji Ruchu; należy opracować Tymczasową Organizację Ruchu.
Część IV obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w trakcie realizacji inwestycji „Modernizacja dróg na terenie gminy Mochowo”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, Program Funkcjonalno - Użytkowy i dokumentacja projektowa.
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 13 października 2022 r. do godz. 11:00.
Otwarcie ofert rozpocznie się w dniu 13 października 2022 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego przy użyciu systemu teleinformatycznego – Platformy e-PUAP poprzez odszyfrowanie wczytanych na platformie miniPortal ofert.
Identyfikator postępowania: bb2f5188-ea10-4fdb-a374-ad2e8110ea57
Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365919/01
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Mochowo