Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z zaprojektowaniem i uruchomieniem: 4 kotłów gazowych na gaz płynny LPG, 10 kotłów gazowych na gaz ziemny, 7 kotłów na pellet, 7 mikroinstalacji fotowoltaicznych w ramach kompleksowego wykonania zadania inwestycyjnego pt. „Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych, termomodernizację oraz montaż paneli fotowoltaicznych na terenie Gminy Mochowo”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również opis sposobu wykonania zadania znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ: Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).
Zamawiający wymaga realizacji całości zamówienia w terminie do dnia: 31 sierpnia 2021 r.
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Oferty, zaadresowane zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale XII SIWZ, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Gmina Mochowo, ul. Sierpecka 2, 09 – 214 Mochowo, w terminie do dnia 18.01.2021 r. do godziny 10:30. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Oferta złożona po terminie wskazanym w ust. 1 zostanie zwrócona wykonawcy zgodnie z zasadami określonymi w art. 84 ust. 2 ustawy PZP.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Mochowo, ul. Sierpecka 2, 09 – 214 Mochowo, dnia 18.01.2021 r. o godzinie 11:00. Otwarcie ofert jest jawne.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Mochowo