Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego ze sprzętem ratowniczo – gaśniczym zamontowanym na stałe dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Bożewie.Pojazd zabudowany i wyposażony, ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami, a w szczególności: posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wystawione przez CNBOP wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 ze zm.), ma spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą „Prawo o ruchu drogowym” oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, ma spełniać przepisy polskiej normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2, ma spełniać minimalne wymagania techniczno – użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. z 2007 r., Nr 143, poz. 1002 ze zm.).
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawę wymaganych norm i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa, zaświadczenie, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji i oceny zgodności ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany będzie również, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, do rozmieszczenia i zamontowania sprzętu, którym dysponuje OSP Bożewo. Zamawiający wymaga uzgodnienia rozłożenia sprzętu w procesie zabudowy pojazdu w celu jego optymalnego rozmieszczenia i zamontowania. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
Ponadto Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
Pozostałe wymagania: wymagane serwisowe przeglądy pojazdu w okresie gwarancji wraz z materiałami eksploatacyjnymi i częściami do nich użytymi, jak również przemieszczanie pojazdu do serwisu odbywać się będzie na koszt Wykonawcy we wskazanych przez niego punktach serwisowych. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – Urzędu Gminy Mochowo. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdu.
Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne w sposób następujący:
1) środki własne – w terminie 30 dni,
2) środki pochodzące z dofinansowania – niezwłocznie po otrzymaniu dofinansowania jednak nie dłużej niż 60 dni (art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych – Dz. U. z 2016 r., poz. 684),
od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury jest bezusterkowy protokół zdawczo – odbiorczy dostawy podpisany przez przedstawicieli obu stron oraz dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Mochowie, Mochowo 20, 09 – 214 Mochowo, w sekretariacie pok. nr 13, w terminie do dnia 19.05.2017 roku do godziny 09:30.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Mochowie, Mochowo 20, 09 – 214 Mochowo, w dniu 19.05.2017 roku o godz. 10:00.
Termin związania ofertą - 30 dni
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Mochowo